UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

У Франківську розмірковують над брендом і стратегією розвитку міста

В Івано-Франківську на розгляд сесії міськради винесуть питання "Про затвердження Маркетингової стратегії  міста  Івано-Франківська"

У Франківську розмірковують над брендом…

Відповідне питання обговорили сьогодні, 8 серпня, на засіданні міськвиконкому, пише Depo.Прикарпаття з посиланням на "Місто".

Документ щодо стратегії Івано-Франківська розробили за підтримки проекту міжнародної технічної допомоги "Партнерство для розвитку міст" (Проект ПРОМІС), який впроваджує Федерація канадських муніципалітетів (ФКМ) за фінансової підтримки Уряду Канади.

У стратегії йдеться про місію, стратегічне бачення та цілі розвитку міста, власне, маркетингову стратегію, концепцію бренду Франківська тощо.

Мета такої стратегії – "створення позитивного іміджу, підвищення рівня впізнаваності міста в Україні та за її межами", "нарощення економічного потенціалу міста, формування його репутації як високотехнологічного й прогресивного", збільлшення кількості туристів, збереження архітектурного обличчя міста, створення комфортних умов для мешканців тощо.

Йдеться у стретегії і про бренд міста. Ключова ідея бренду: "Івано-Франківськ – тепле, затишне місто унікальної архітектури, самобутності та культурної енергії, де можна відчути смак неповторних традицій, пізнати на дотик сучасні мистецькі надбання", – зазначено у документі.

Нагадаємо, у Франківську активісти замальовують небезпечні написи про розповсюдження наркотиків.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Прикарпаття

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme