UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Кожен другий прикарпатець вирішує газові питання через онлайн-сервіси

Кожен другий споживач природного газу на Івано-Франківщині передає показання лічильника та сплачує за спожитий газ через онлайн-сервіси

Завдяки дистанційним сервісам, прикарпатці можуть вирішувати всі питання, пов’язані  із постачанням газу, не відвідуючи офіси газової компанії, повідомляє Depo.Прикарпаття з посиланням на "Бліц-інфо".

На Івано-Франківщині найпопулярнішим залишається "Особистий кабінет". Його переваги оцінили  майже 125 тис. споживачів "Івано-Франківськгаз Збуту". В онлайн-кабінеті клієнти мають можливість не лише сплачувати за спожитий газ  і передати показання,  а й переглянути історію своїх розрахунків, завантажити рахунок,  дізнатися ціну природного газу чи звернутися до фахівців газової компанії з питанням, а також записатися на прийом до керівників газової компанії. Всі звернення направляються до контакт-центру, який обробляє інформацію. Окрім того, для користувачів "Особистого кабінету" доступна послуга "зворотний зв'язок".

Нагадаємо, що півтори тисячі прикарпатців живуть в аварійних будинках.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Прикарпаття

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme