UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Франківський "Водоекотехпром" запустив свій чат-бот

Підприємство надаватиме широкий спектр електронних послуг

Журналіст відділу новин
Франківський "Водоекотехпром" запустив с…
Фото: Водоекотехпром

КП "Івано-Франківськводоекотехпром" запустив свій чат-бот у Viber. Відтепер підприємство надаватиме електронні послуги, пише Depo.Прикарпаття.

Офіційний чат-бот дозволяє клієнтам у будь-який час та у будь-якому місці отримати доступ до електронних сервісів постачальника.

Клієнти отримають можливість використовувати широкий спектр електронних послуг:

  • Доступ до аварійних ситуацій;
  • Інформацію про контакт-центр та режим його роботи;
  • Інформацію про тарифи та новини;
  • Перехід на офіційний сайт;
  • Подати скаргу чи пропозицію;
  • При реєстрації – доступ до актуальних новин та можливість отримувати сповіщення.

Для початку роботи переконайтесь, що на вашому смартфоні встановлено додаток Viber, або завантажте його. Щоб працювати з чат-ботом у Viber, відскануйте QR-код* або натисніть кнопку старт.

*Рекомендуємо скористатися QR-сканером Viber. Для цього відкрийте додаток Viber та перейдіть в меню "Додати контакт" – "Сканувати QR-Код".

Нагадаємо, що АТ "Укрзалізниця" запустила свій офіційний чат-бот для продажу квитків та сповіщень про рейс в Apple Messages для бізнесу та Facebook Messenger – на додачу до запущених раніше Viber та Telegram.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Прикарпаття

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme